Zadzwoń do nas:

501 774 957

691 707 140

 

E-mail:

biuro@dedal.szkola.pl

Skontaktuj się:

E-mail
Telefon
Zadaj pytanie
wyślij
wyślij
Question send - thank you
Please fill all the required fields

CENTRUM SZKOLENIOWE "DEDAL" s.c.

Obsługa i komunikacja klienta w wieku senioralnym

   

      1. Wprowadzenie w problematykę starości i związanych z nią dysfunkcji organizmu.

     2. Rozmowa na temat starości, problemów wieku senioralnego i potrzeb generowanych przez                 emerytów.

     3. Podstawowe uregulowania prawne dotyczące emerytury w Polsce.

     4. Emeryt jako ważny konsument i odbiorca licznych usług.

     5. Wpływ wieku na osobowość człowieka i jego konsumenckie wybory.

     6. Skuteczna pomoc klientowi senioralnemu w załatwieniu sprawy. Identyfikowanie                                 specjalnych potrzeb klienta seniora.

     7. Komunikacja z klientem w wieku senioralnym (podstawy skutecznej komunikacji w praktyce).

     8. Savoir-vivre komunikacji i obsługi klienta seniora (w tym klienta z niepełnosprawnością).

     9. Sytuacje trudne w relacji z obsługiwaną osobą starszą.

     10. Odczytywanie zachowań werbalnych i niewerbalnych w komunikacji z seniorem.

     11. Sprzęt ułatwiający seniorom funkcjonowanie w środowisku (praktyczne wskazówki dla osób                obsługujących seniorów i zobligowanych do wprowadzenia takiego klienta do placówki).

     12. Co seniorzy cenią najbardziej w obsłudze klienta?

     13. Moda na młodość i starość w ofensywie, czyli czym różni się klient dojrzały od młodego?

     14. Dekalog komunikacji z seniorami.

 

     Część warsztatowa:

 

     Odgrywanie scenek sytuacyjnych.

     Burza mózgów celem rozwiązania hipotetycznych trudności w obsłudze klienta seniora.

     Metoda zadaniowa.

     Warsztaty kreatywne z tematyką starości w tle.

 

Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest do osób pracujących w służbach administracji publicznej i samorządach terytorialnych, a także pracowników korporacyjnych mających bezpośredni lub pośredni kontakt  z obsługą klienta w wieku senioralnym.

Cel?

Szkolenia z zakresu Obsługi i komunikacji z klientem w wieku senioralnym pozwolą zdobyć wiedzę na temat skutecznej obsługi i pomocy klientowi seniorowi często z niepełnosprawnościami. Uczestnicy kursu będą mieli możliwość wcielić się w rolę osoby starszej, osoby z dysfunkcjami      w celu uświadomienia i poznania potrzeb osób starszych i z niepełnosprawnością. 

Czas trwania?

6 godzin dydaktycznych.

Cena?

Do uzgodnienia...

SKONTAKTUJ SIĘ I...

NEGOCJUJ

Wykładowca

Mgr gerontolog Małgorzata Modrak

 

Absolwentka gerontologii w Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Gerontolog        i promotor zdrowia  w Uniwersytetach Trzeciego Wieku, prowadzi warsztaty z zakresu promocji zdrowia i aktywizacji psychoruchowej (wśród osób dorosłych) oraz treningi pamięci dla pacjentów z zaburzeniami demencyjnymi i ćwiczenia usprawniające funkcje poznawcze dla pacjentów z problemami neurologicznymi np. po udarach, z chorobą Parkinsona, stwardnieniem rozsianym. Prowadziła Centrum Edukacji i Wspomagania Osób Starszych i gabinet gerontologiczny (poradnictwo i wspieranie w procesie leczenia i rehabilitacji osób chorych              i niepełnosprawnych oraz wsparcie dla rodzin pacjentów w fachowej opiece nad niesprawnym krewnym dla przeciwdziałania depresji i wypaleniu opiekunów). Naucza opiekunów osób starszych i opiekunów medycznych w szkole policealnej. Przez kilka lat pracowała w hospicjum jako terapeuta geriatryczny.

PROJEKT ROZUMIEM

Stworzono w kreatorze www WebWave CMS