Zadzwoń do nas:

501 774 957

691 707 140

 

E-mail:

biuro@dedal.szkola.pl

Skontaktuj się:

E-mail
Telefon
Zadaj pytanie
wyślij
wyślij
Question send - thank you
Please fill all the required fields

CENTRUM SZKOLENIOWE "DEDAL" s.c.

Prowadzenie rozmów z trudnymi klientami

      

1. Efektywna komunikacja.

 

2. Asertywność i asertywne zachowanie.

 

3. Inteligencja emocjonalna w rozmowie z trudnym klientem.

 

4 Negocjacje.

 

5. Pozyskiwanie dodatkowych informacji.

 

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących lub przygotowujących się do pracy z klientem.

Cel?

Celem szkolenia jest nauczenie radzenie sobie w kontakcie z trudnymi klientami.

Czas trwania?

16 godzin dydaktycznych.

Cena?

Do uzgodnienia...

SKONTAKTUJ SIĘ I...

NEGOCJUJ

Wykładowca

Pani Iwona Krasowska – specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji, kierowania i zarządzania zespołami, motywowania i oceny pracowników, skutecznej sprzedaży i obsługi klienta. Posiada wieloletnie doświadczenie pedagogiczne. Prowadziła zajęcia dla pracowników czołowych firm branży bankowej, handlowej i hotelarskiej.

Stworzono w kreatorze www WebWave CMS