Zadzwoń do nas:

501 774 957

691 707 140

 

E-mail:

biuro@dedal.szkola.pl

Skontaktuj się:

E-mail
Telefon
Zadaj pytanie
wyślij
wyślij
Question send - thank you
Please fill all the required fields

CENTRUM SZKOLENIOWE "DEDAL" s.c.

Savoir vivre z elementami etykiety i protokołu dyplomatycznego

 

   Dzień 1

 

   I. Podstawowe pojęcia, podstawowe zasady.

      - Etykieta i Protokół Dyplomatyczny w zarysie historycznym.

      - Savoir Vivre.

      - Protokół dyplomatyczny.

      - Zasady, zakres i funkcje protokołu dyplomatycznego.

   II. Dyplomacja na świecie, w Unii Europejskiej i w Polsce.

        - Akredytacje.

        - Korpus dyplomatyczny i konsularny.

        - Starszeństwo.

        - Dyplomacja w UE.

        - Symbole UE.

        - Protokół UE.

   III. Konwencja Wiedeńska.

         - Zapoznanie się z treścią i znaczeniem dokumentu.

         - Omówienie najważniejszych aspektów dokumentu regulującego stosunki dyplomatyczne.

   IV. Etykieta i dobre obyczaje.

        - Etykieta, czyli dobre maniery.

        - Pojęcia i zasady rządzące dobrym wychowaniem.

        - Zasady właściwego zachowania się.

   V. Etykieta w biznesie.

       - Spotkania, zebrania.

       - Magiczna rola kart wizytowych.

       - Zasady prowadzenia korespondencji.

 

   Dzień 2

 

   I. Przyjęcia: organizacja i uczestniczenie.

      - Rodzaje przyjęć i spotkań.

      - Zaproszenia.

      - Obowiązki gospodarza i gości.

      - Menu, kolejność serwowania potraw, podstawowe zasady.

      - Toasty.

      - Najczęściej popełniane błędy.

   II. Bogaty świat kulinariów i alkoholi.

        - Podstawowe informacje

        - Odpowiedni dobór

        - Właściwe serwowanie

        - Co wypada, a co raczej nie wypada?

   III. Dress Code.

         - Zasady ogólne

         - Zasady ubierania się mężczyzn

         - Zasady ubierania się kobiet

         - Ubiór niestosowny - podstawowe uchybienia pań i panów

         - Przykłady ubiorów męskich i damskich

   IV. Kontakty i relacje.

        - Właściwe tytułowanie

        - Pozdrawianie: powitania i pożegnania

        - Przestawianie siebie i innych

        - Prezentacja i prezencja

        - Uścisk dłoni, podawanie rąk, całowanie w rękę

        - Mowa ciała

   V. O zachowaniu się na co dzień, w różnych sytuacjach.

       - Winda

       - Samochód

       - Sklep

       - Przyjęcia nieformalne

   VI. Konsultacje indywidualne na temat dowolnych zagadnień związanych ze szkoleniem.

 

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla każdej zainteresowanej osoby.

Cel?

Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy dotyczącej swobodnego poruszania się nie tylko w świecie dobrych manier, ale także w zakresie rozumienia czym jest dyplomacja i dlaczego świadomość jej mechanizmów pomaga, a nie przeszkadza w życiu.

Czas trwania?

16 godzin dydaktycznych.

Cena?

Do uzgodnienia...

SKONTAKTUJ SIĘ I...

NEGOCJUJ

Wykładowca

Michał Dziadosz - Absolwent filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Trener, pedagog, artysta, podróżnik. Badacz zwyczajów, etykiety i protokołu dyplomatycznego. Publicysta m.in. "Art & Business". Szef działu kultura magazynu "Ramp". Doradca w zakresie wizerunku, promocji, koncepcji estetycznych i merytorycznych, współtwórca kampanii reklamowych(m.in. OMS Polska, Polskie Radio, Bank Gospodarstwa Krajowego, Volkswagen Group Polska). Kompozytor muzyki ilustracyjnej i rozrywkowej, muzyk, autor tekstów, lektor, wokalista, wieloletni współpracownik Polskiego Radia.

Metoda szkoleniowa?

Każdy element tego szkolenia składa się z mini-wykładu, interaktywnych ćwiczeń, studium przypadków rozwiązywaniu praktycznych problemów oraz dyskusji z uczestnikami. Szkolenie ma charakter praktyczny i interaktywny. Najważniejszym aspektem jest jednak poruszanie indywidualnych tematów i rozpatrywanie ich w kontekście prawdziwych życiowych sytuacji. Zarówno w świecie biznesu, jak i w sytuacjach prywatnych.

Stworzono w kreatorze www WebWave CMS