Zadzwoń do nas:

501 774 957

691 707 140

 

E-mail:

biuro@dedal.szkola.pl

Skontaktuj się:

E-mail
Telefon
Zadaj pytanie
wyślij
wyślij
Question send - thank you
Please fill all the required fields

CENTRUM SZKOLENIOWE "DEDAL" s.c.

Senior - konsument, czyli jak przekonać i zachęcić seniora do swoich produktów

PROJEKT ROZUMIEM

      

1. Wprowadzenie w problematykę starości i związanych z nią dysfunkcji organizmu,              a także postawienie pytania, dlaczego seniorzy to specyficzna grupa konsumentów?

2. Przedstawienie głównych problemów wieku senioralnego i potrzeb generowanych             przez emerytów.

3. Emeryt jako ważny konsument.

4. Fakty i mity na temat portfela seniorów.

5. Wpływ wieku na osobowość człowieka i jego konsumenckie wybory.

6. Identyfikowanie specjalnych potrzeb klienta seniora.

7. Oferty dedykowane dla seniorów.

8. Co seniorzy cenią najbardziej w obsłudze klienta?

9. Moda na młodość i starość w ofensywie, czyli czym różni się klient dojrzały od                    młodego?

10. Komunikacja z klientem w wieku senioralnym, czyli jak dotrzeć do seniora.

11. Savoir-vivre komunikacji i obsługi klienta seniora (w tym klienta                                           z niepełnosprawnością).

12. Sytuacje trudne w relacji z obsługiwaną osobą starszą.

13. Odczytywanie zachowań werbalnych i niewerbalnych w komunikacji z seniorem.

14. Dekalog komunikacji z seniorami.

 

Część warsztatowa:

 

Czas i tematyka warsztatów zostanie dostosowana do zapytań generowanych przez uczestników szkolenia i będzie stanowić  odpowiedź na problemy pojawiające się            w danej firmie.

 

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest do szeroko rozumianego biznesu.

Cel?

Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość uświadomienia i poznania potrzeb osób starszych i ich preferencji konsumenckich, a także skutecznych sposobów komunikacji. Podczas szkolenia przedstawione zostaną informacje na temat przyczyn niechęci seniorów względem pewnych  produktów oraz seniorskie upodobania i wybory. Treścią wykładów będą też psychologiczne podstawy seniorskich zachowań. Dogłębne poznanie motywów działania seniorów w kontekście wyborów konsumenckich może pozytywnie wpłynąć na politykę sprzedaży i zwiększenie popytu.

Czas trwania?

3 godziny dydaktyczne.

Cena?

Do uzgodnienia...

SKONTAKTUJ SIĘ I...

NEGOCJUJ

Wykładowca

Mgr gerontolog Małgorzata Modrak

 

Absolwentka gerontologii w Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Gerontolog        i promotor zdrowia w Uniwersytetach Trzeciego Wieku, prowadzi warsztaty z zakresu promocji zdrowia i aktywizacji psychoruchowej (wśród osób dorosłych) oraz treningi pamięci dla pacjentów z zaburzeniami demencyjnymi i ćwiczenia usprawniające funkcje poznawcze dla pacjentów z problemami neurologicznymi np. po udarach, z chorobą Parkinsona, stwardnieniem rozsianym. Prowadziła Centrum Edukacji i Wspomagania Osób Starszych i gabinet gerontologiczny (poradnictwo i wspieranie w procesie leczenia i rehabilitacji osób chorych              i niepełnosprawnych oraz wsparcie dla rodzin pacjentów w fachowej opiece nad niesprawnym krewnym dla przeciwdziałania depresji i wypaleniu opiekunów). Naucza opiekunów osób starszych i opiekunów medycznych w szkole policealnej. Przez kilka lat pracowała w hospicjum jako terapeuta geriatryczny.

Stworzono w kreatorze www WebWave CMS